Uppe och Hoppar

Okay, i alla fall uppe. Att hoppa går nog inte så bra med min förstörda fot. Den är också anledningen varför jag antagligen inte kommer kunna gå på stan idag. Jag trodde faktiskt det skulle ha gått över nu. Men nej.
Själv tycker jag att det är ganska trist att höra om andra personers skador, så vi byter ämne nu.
För några veckor sen, var jag inte alls suuuupertaggad på att resa på lovet, men nu är det heelt tvärtom! Det ska bli så j*vla skönt att komma bort från detta piss-kalla land! (fast piss är nog varmt egentligen...)
Är det någon som vet exakt var Malaysia ligger? (om ni inte hängt med sen tidigare, så kan jag informera er om att det är dit jag ska.) Jaja, hoppas piloten vet i alla fall. ;)
Jag blev dock lite småtrött på min pappa när jag såg hotellet han hade bokat. Det såg väldigt bra ut och så i allmänhet, men sen när jag läste på deras hemsida såg jag att dem typ hade något sorts "lekland" för ungar. Man ba: "ZZZZzzzzz!"  Jag menar, man pallar ju inte resa bort, bara för att komma dit och bli omringad av småglin som springer omkring i lobbyn, skriker i resturangerna och gråter på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0