Trist List

Nämn något som gjorde dig glad igår: Gå på museum *nörd* hahah

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Hämtade ett äpple

Det sista du sa högt: Antagligen något spydigt

Det senaste någon sa till dig: "Vaddå? Vaddå?"

Vad har du druckit idag: Varm choklad

Vad var det senaste du åt: Ett äpple

Vad var det senaste du köpte: Varm choklad

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och snö

Godaste glassmaken: Vanilj, trist jag vet... ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nope

Sover du tungt: När jag är trött

Drömmer du mardrömmar: Ja ibland

Trivs du med ditt jobb: Vilket jobb??? Jag bara gliiiiiiider!

Favoritklädsel: Det som känns bra

Favoritlåt just nu: För tillfället: Who's that chick?

Vad ser du om du tittar till höger: En kudde

Vad gör dig glad just nu: Goodiisssss

Vad ska du göra härnäst: Se vad som går på TV tror jag...

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: jag vet inte för jag har inte använt mitt humör på ett tag nu, men jag tror att jag är relativt glad.

Favoritgodis: Allt med socker och färgmedel i.

Kläder just nu: Kjol o skjorta

Sommarplaner: Falsterbo

Hur många kuddar sover du med: En. Men jag gillar egentligen att ha 34 st.

Spelar du något instrument: Neej.

Morgon eller nattmänniska: Natt helt klart.

Vad är viktigast för dig: Att ha kul och att lyckas

Är du kittlig: hmm, ibland

Snarkar du: Men hur ska jag veta?? jag sover ju!! (Nej)

Stjärntecken: Våg

Äckligaste insekten: Alla är vidriga

Längtar du mest efter just nu: Malaysia!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0