Tapeter

Tänkte visa er mina tapeter i mina rum.
Den här kissekatten hittar ni på min vägg. Blixten satte sig i mitt sminkbord men ni får ta det. De här rummet går lite mer i en orgentalisk känsla tycker jag. Måste dock köpa en matta till rummet, men har inte hittat en som är stor nog ännu.
Den här latte-silvriga tapeten med paviljonger på är på två (av fyra) väggar i mitt rum hos mamma. Det här rummet är i en helt annan stil än de hos pappa. Metallic-gardiner (låter skitfult, men det funkar faktiskt) och massa kuddar i samma färger. Resten av väggarna är i liknande målad lattefärg.

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: tack så mkt! :)

2010-12-14 @ 20:47:52
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0