Sov gott!

Klockan börjar bli mycket så jag tror nog jag ska säga gonatt nu! Imorrn är det ju söndag, och då händer det inte så överdrivet mycket saker. Jag har inte köpt några julklappar ännu så det kanske blir ett uppdrag, får se. Har extra bråttom i år eftersom vi firar julafton redan nästa helg. Jag är ju bortrest på riktiga julafton, så vi fick ta det tidigare än vanligt.
Imorrn måste vi ju köpa gran också! Men det verkar inte som om någon har börjat sälja dem... Förra året hade vi en rätt så fjuttig gran. Så jag har bestämt att i år ska den vara riktigt mäktig.
Nu har jag tittat på båda Sex and the City filmerna! Dem är så bra, fast jag gillar nog ettan bäst.
Det var allt från mig!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0