Solglajor

Som ni ser på min header är jag glasögonorm. ;) Därför har jag aldrig haft solglasögon eftersom jag inte bara kan gå och köpa några i en butik som alla andra. Men i veckan var jag på (vad jag tycker är) Stockholms bästa optiker, som ligger i Sturegallerian. Det är inte som Synsam och Co, utan har flera märken och alla brillora ser inte exakt likadana ut. (Vilket jag tycker de ser ut som på vanliga optikers).
I alla fall så beställde jag dessa, klassiska Pilot-Ray-Bans. Nu har dem äntligen kommit, så jag har varit och hämtat dem. Glasen är alltså slipade och det gör priset extra saftigt. Därför tänkte jag att de var bäst att välja dessa, eftersom de är ganska "tidslösa" och inte bara blir omoderna direkt. Jag är i alla fall supernöjd. Vad tycker ni? =)
Så varför köper jag solbrillor mitt i vintern?? Det får ni reda på snart! Håll utikik!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0