Nu måste jag ut på staden

Godmorgon! Har vaknat och ätit furkost nu. Nu låter det kanske som om jag är värsta braten, men jag ska ner till Stureplan igen. Men bara för att möta min pappa. Vi ska kolla på en ny dator till mig, eftersom den här jag har nu börjar bli sliten. Inte för att den inte funkar, men jag känner liksom för att förnya mig lite. Jag skulle i och för sig bara kunna gå och köpa en själv, men om det ändå är jul, så kan man ju önska sig! ;)

Jag ska möta upp min pappa där eftersom jag bor hos mamma denna veckan. Så då kanske ni  redan listat ut att dem är skillda. Jag tror pappa flyttade ut när jag var typ 9, men jag kommer inte ihåg riktigt. Jag bor två veckor hos mamma, två veckor hos pappa, två veckor hos pappa etc. Fast min pappa reser ganska mycket och då ändras ju det här schemat lite.

Nu måste jag göra mig i ordning! Men vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tackar, hoppas du får en trevlig lördag?

Kram

2010-12-11 @ 11:41:29
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0