Malaysia på Lovet

Åter till Solbrillorna. Jag köpte dem för att direkt när skolan slutar så drar jag och kusinerna till Malaysia. Är där över jul och nyår. (Lovar att uppdatera bloggen när jag är där!)

En grej om mig som jag inte har berättat är ju att jag ääälskar att resa. Jag har dock aldrig åkt såhär långt österut som jag ska göra om två veckor. Så det ska bli väldigt kul. Att flyga är typ (detta kommer låta konstigt, så håll i hatten) en adrenalin-kick för mig! Haha! 

Jag är faktiskt ganska intresserad av flygplan (asså inte på en nördnivå, utan mer för att det iblaaand är kul) så jag har läst mycket om olika flygkrascher och vad som kan gå fel när man flyger osv. Förrut var jag inte aaalls flygrädd, men nu när jag kan mycket mer har jag börjat bli det! Haha...!

När man reser känner man att man lever! Djupt? Måhända, men sant! ;)
Fy fasen vad det ska bli gööött! =)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0