Lucia idag

Hemma nu. Skoldagen bestod mest av filmtittande. Men det är väl så det blir nu när lovet närmar sig. På svenskan såg vi Zoolander med Ben Stiller. Fy Fasiken va vi garvade. Men på SO:n blev det lite seriösare. Bilder här nedanför. Sjukt mycket nakna kroppar i den filmen dock. Inget fel med de. ;) Jag går ju trots allt i kultur-klassen. Och där är ju allt naket bara "konst"! ;)
Imorgon har jag terminens sista prov. Matte. Men jag anser att man inte kan plugga sig bra i matte, utan antingen är man bra på det eller så är man dålig på det. Jag är kass på matte, så det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar till provet. Jag är bara realistisk.
Juste, de är ju Lucia idag! Min grundskola var en äkta snobb-skola. Så där hade vi faktiskt alltid ganska fina framträdanden och alltid avslutning i kyrkan osv. Men nu när jag går på en kommunal skola (vilket jag gillar mycket mer!) så är faktiskt Luciatåget inte vidare bra. En sak jag tänkte på bara... Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0