I skolan

Heej igen! Nu sitter jag har i klassrummet. Jag vet, detta hör inte riktigt till de "glamorösa" blogglivet, men det är ju faktiskt sanningen. I alla fall, idag slutar vi egentligen 16:35, men idag blire redan kl 3. Tur det för då hinner man ju faktiskt göra något efter skolan. Mer om detta senare! ;) idag var de bara tre medlemmar i järngänget (sju tjejor i min klass o jääg!) ;) som hade håltimme när alla andra hade lektion. Så de tre medlemmarna (AKA Sally, jessica och jag) drog till café Noco som ligger nära stadsbiblioteket. Fika där i ca 2 timmar innan vi var tvugna att möta upp resten i skolan igen. :) Nu har vi haft spanska, historia och matten börjar strax! Hoppas vi får d överstökat fort! ;) Nu ska jag sluta vara osocial mot Paola och Ebba som sitter bredvid mig! När jag slutar ska jag ut o fika med kompisar från nian! Springer dock hem fort emellan och uppdaterar bättre! Krammmmar! (tråkigt utan bild! Jag vet! Men de går inte att fixa från min mobil som jag skriver på nu. Men lovar att mata bloggen med mer än bokstäver när jag kommer hem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0