I-landsproblem

Jag har ett problem! (Inte mentalt) På min förra dator så hade jag ett Itunes-bibliotek med flera hundra låtar. Men till skillnad från de flesta andra så har jag inte laddat ner en enda av dem. Jag har alltså bara köpt dem på Itunes Store. Det går snabbare och är enklare än att göra det olagligt och därför bryr jag mig inte om att det kostar lite.
Men i alla fall, nu vill jag föra över alla de låtarna till min nya Mac-dator, men det verkar inte funka! Och jag menar; hela mitt Itunes bibliotek är ju värt mer pengar än själva datorn!!! Så jag måste verkligen få det att funka! ;) haha
Icke bra, Icke bra...
Snabb bild på mig nu. Sunk. Kavajen med axelvaddana är från zara. Men den är köpt i italien och jag har aldrig sett den i en butik i Svergie... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0