Genom Florida

Nu när jag snackar så mycket om årets jullov, så tänkte jag att jag kunde berätta lite om förra årets jullov. Jag åkte runt i Florida och bodde på ställen som Miami, Orlando och i Key West. Vi började i Orlando där vi besökte alla 3000 nöjesparker som finns där. Det var väldigt kul de första dagarna men efter ett tag blev det lite uttjatat, så vi drog vidare till Miami.
Det var faktiskt väldigt roligt där. Miami är ju en stad, så allt sådant finns ju där såklart, som butiker, resturanger och så vidare. Men bara några meter från vårt hotell låg en fantastisk strand. Så det hade verkligen allt. Det var i Miami som jag simmade med delfiner som ni ser på bilderna.
I Key West hyrde vi ett hus med en pool utanför. Hur härligt som helst. Om ni inte har varit i USA så måste ni verkligen dit! Bästa landet på jorden.
(alla bilderna (utan den på mig) är tagna av mig.
Detta var dock bara en liten unge! =)
Miami
Huset vi bodde i, i Key West.
Under ytan.
Den här aligatorn låg bara 1,5 meter från vägen och solade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0