Dramatik

Har varit ute ett tag nu med olika människor. Men bestämde mig för att komma hem tidigt eftersom jag inte var på hugget. Är seg efter idag. Efter att ha varit hemma ett tag, blev jag dock lite uttråkad och bestämde mig för att springa ner till kiosken och köpa lite godis.
Så jag typ flyger ner för trappan på vägen ut, och trampar då snett med ena foten. Asså jag hörde typ hur det knakade till. Usch. Så jag typ sätter mig ner i trappan och börjar fantisera om hur alla ben ba sticker ut ur min hud osv. (Kanske överreagera en aning...)
Sen kommer jag på att jag kanske bara stukat den. Och om man bara stukat foten så kan man ju faktiskt inte bara skita i godiset, så jag bet ihop och tog mig tilll kiosken ändå. Men vad händer?? Det är stängt! ZZZZZzzzz! Allt i onödan liksom, snacka om otur!
Så nu är jag hemma igen. Utan godis och med en stukad fot. Snyft Snyft. Sitter och skriver på min nya dator, det bättrar i alla fall på mitt humör lite. Känns lite ovant att byta från PC till Mac, men man vänjer sig väl!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0